Åndedrætsprogram – Innercise

Dit personlige åndedrætsprogram

Apnea og Kadence protokollerne

  • Apnea protokollen vil træne diafragma og lunger til at udvide sig mest muligt og dermed forøge din evne til at optage ilt til organer, hjerne og muskler.
  • Brug kadence protokollen til brug for at kunne nedregulere dit nervesystem, slappe af mest muligt og dermed øge din stresstærskel.

For at øge din score på din udåndingstesten anbefales det at:

  • Udelukkende trækker vejret gennem næsen, også hvis du laver fysisk træning og når du sover (brug mund tape om natten). Du kan søge på google da der er mange varianter. Selv bruger vi den billige model micropore tape. Udbyttet er enormt!
  • Kontakter os for at få en snak, om hvad der er muligt at opnå ved at gennemføre en 10 timers workshop, 4 sessioner af 2,5 timer fordelt over 4 uger. Læs mere HER
  • Du har også mulighed for at prøve en åndedræts session med frivilligt isbad. Læs mere HER 
  • Brug udelukkende næsen til at lave øvelserne!

Vi har testet ibreathe og app'en virker præcis efter hensigten. Hvis man betaler kr. 17 så forsvinder alle reklamerne og så er man good to go. Der er indbygget en reminder funktion som kan indstilles efter behov så den erindrer dig om at gennemføre din træning.

Opsætningen som vi synes bedst om er som billedet indikerer i settings:

INDTAST DIN SCORE OG BRUG TABELLEN NEDENFOR

  • Apnea Protocol
  • Kadence Protokol

Apnea Protokol

Score i sek.:
   

Apnea 1

  1. Indånding sek.
  2. Vejrhold sek.
  3. Udånding sek.

Apnea 2

  1. Indånding sek.
  2. Vejrhold sek.
  3. Udånding sek.

Apnea 3

  1. Indånding sek.
  2. Vejrhold sek.
  3. Udånding sek.

Kadence Protokol

Score i sek.:
   

Kadence 1a

  1. Indånding sek.
  2. Udånding sek.

Kadence 1b

  1. Indånding sek.
  2. Vejrhold sek.
  3. Udånding sek.

Kadence 1c

  1. Indånding sek.
  2. Vejrhold sek.
  3. Udånding sek.
  4. Vejrhold sek.

Kadence 2

  1. Indånding sek.
  2. Vejrhold sek.
  3. Udånding sek.
  4. Vejrhold sek.