Section
Drop element here!

Kære Innerciser,

Først og fremmest tillykke med at holde fokus til afrundingen af Grundforløbet. Det er en kæmpe præstation! Sikke et mod og indstilling til udfordringer du har udvist.

Det har været en fornøjelse, at få lov til at bidrage til dine indsigter, og den udvikling du har gennemgået. 

Din krop siger “TAK” og det gør vi også! 

Du har taget nye og store skridt til at leve et liv med mere selvkontrol, styrke, kreativitet, lykke og balance og nu er du klar til det største eventyr: livet! Fordi livet er et eventyr. 

Husk på du har livskraften inde i dig, det har du bevist. Når du mærker åndedrættet, tager du fat i bevidstheden og føler, at der er mere dybde i det, du oplever lige nu. 

Med disse teknikker er ruten altid tilgængelig uanset hvad. Husk når nøden er størst, er hjælpen altid, lige ved munden og næsen...ganske enkelt!

Kom og vedligehold træningen på vores daglige træningshold
Hver mandag kl. 17.00-18.30. Her underviser David Owe og her er der indlagt let funktionel træning med åndedrættet som anker.
Tirsdag og onsdag kl 16.30-18.00 samt lørdage fra kl. 11.00-12.30.  Vi tilbyder klippekort  med 10 sessioner hvor vi har åndedrætstræning og kulde eksponering. Klippekortet koster kr. 1.800 og kan købes ved at oprette en bruger på vores hjemmeside, logge ind og dernæst vælge klippekort i ydelsesvælgeren.

HVIS DU HAR MOD PÅ MERE OG ØNSKER AT TILMELDE DIG DET UDVIDEDE GRUNDFORLØB SÅ KONTAKT OS INDEN 7 DAGE OG FÅ EN RABATKODE SOM GIVER 10% I RABAT 

HVIS DU HAR MOD PÅ MERE OG ØNSKER AT TILMELDE DIG DET UDVIDEDE GRUNDFORLØB SÅ KONTAKT OS INDEN 7 DAGE OG FÅ EN RABATKODE SOM GIVER 10% I RABAT 

Vi har samlet links til alle de foregående 3 sessioner samt til Facebook gruppen Innercisere, Der er i 1 og 3 session naturligvis stadig de guided åndedrætssessioner som du fortsat kan bruge.

1 session
2 session
3 session

Spotify er Innercise playlisten som inspiration til musik som du kan bruge til din egen åndedræts praksis.

Vi anbefaler stadigvæk at DU minimum træner 4 gange fordelt over ugen foruden fællestræningen. Næste gang følger vi op på hvordan den forgangne uge har været mht. praksissen, og hvad det kan/har/vil gøre hvis du holder ved.

Det er vigtigt at pointere at vanen skabes på baggrund af din praksis. Med bevidstheden kommer vanen og dette er det centrale element i forløbet.

Hjemmetræning

Vi anbefaler at bruge lydfilen, som er at finde nederst på siden.

Fokus i hverdagen er at bruge næsen til at trække vejret med...for den er skabt netop til dette ene formål!

Reset protokollen

- 10 dybe indåndinger, slip udåndingen.

- På den sidste udånding. Pust helt ud, som i helt ud!

- Tag en dyb indånding, træk maven ind og skub op i hovedet.

Brug den når der er noget i "vejen" for at ændre det til noget du ønsker. Prøv den af så ofte du kan! 

Hverdags programmet

Følg lydfilen og slut dine bade koldt. Stille og rolig opbygning, denne uge forlænges perioden under det kolde vand til ca. 90 sekunder. Fokus på at holde et roligt og dybt åndedræt.

Ekstra træningsforslag

Brug dit træningsprogram med Apnea og Kadence protokollerne for at øge din co2 tolerancetærskel.

Her en guided holotropisk indspilning til din hjemmetræning